De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 275B1/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jaap 22-03-2021

Perfecte maat beeldscherm

Geschreven voor: Philips 275B1/00

Mooi helder beeldscherm met heel veel instelmogelijkheden. De USB-Hub is ook een aanwinst, hier kan je verschillende usb apparaten mee aansluiten. (Externe harde schijf, usb stick, je telefoon opladen enz.) Alleen jammer dat er geen kabel (van monitor naar pc) meegeleverd wordt. De powersensor bespaart je energie, als je van de monitor weg loopt gaat hij minder energie verbruiken. Verder zijn de beeldscherm instellingen voor het lezen van tekst, kantoorwerk, foto's bewerken en nog meer eenvoudig snel in te stellen. Het minpuntje is de monitorvoet: deze staat niet recht ten opzichte van het beeldscherm. Als de monitor recht staat zie je dat de voet scheef staat. Ik heb de monitor nu dan ook aan de muur bevestigt met een muurbeugel.

Pluspunten

• Helder beeldscherm
  • powersensor
  • eenvoudig en snel in te stellen

Minpunten

• monitorvoet, deze staat niet recht
  • usb-hub kabel niet meegeleverd

Zalm 29-11-2020

philips 27" monitor

Geschreven voor: Philips 275B1/00

Mooi handbaar scherm met geweldig scherp beeld.
Gemakkelijke bediening.
Vele mogelijkheden en gunstig geprijsd.

Pluspunten

• beeldkwaliteit erg hoog
  • handzame bediening
  • gunstige prijs
  • Fijne afmeting

Minpunten

• aansluiting koptelefoon wat lastig te vinden